Podsumowanie miesiąca: kwiecień 2018

Hej! Kolejny miesiąc za nami, zleciał mi niebywale szybko. W większości zajęta byłam pracą licencjacką, którą mam nadzieję niedługo skończyć oraz wyjazdem, więc miałam mniej czasu na czytanie, ale i tak jestem zadowolona, bo udało mi się przeczytać aż 14 książek.
Standardowo ułożyłam je od najlepszej do najsłabszej.:)



1.Heather Morris Tatuażysta z Auschwitz
9/10

2.Kristin Hannah Słowik
9/10



3.Jagoda Kutkowska Mieszkaj pięknie
9/10
Krótką recenzję znajdziecie na moim instagramie: klik


4.Lucinda Riley Siostra burzy
8/10
Bardzo ciekawa książka, choć nie czytałam pierwszej części, to od razu mnie wciągnęła. Przede wszystkim ciekawi bohaterowie i można się dowiedzieć wieeele interesujących rzeczy.


5.Karin Slaughter Tryptyk
7/10
Jeśli czytacie bloga, to wiecie, że bardzo lubię twórczość Karin i mam zamiar przeczytać wszystkie jej książki. Tym razem postawiłam na pierwszą część serii o Willu Trencie i się nie zawiodłam. Książka była zaskakująca i intrygująca, a postać Willa bardzo polubiłam.


6.Jacek Komuda Hubal
7/10
Książka w moich historycznych klimatach, specyficznie napisana, opowiadająca o życiu tytułowego Hubala. Nie brakuje akcji, potyczek, ciekawe były także wstawki z "życia" gestapo.



7.Emily Giffin Pierwsza przychodzi miłość
6/10
Jak na Emily to bardzo średnia książka, czegoś jej zdecydowanie brakuje, ale nie jest beznadziejna.


8.Becca Fitzpatrick Black Ice
6/10



9.Taylor Stevens Informacjonistka
6/10
Ciekawy temat, bo o krajach Afryki w Europie wiemy niewiele, więc o kulturze można się sporo dowiedzieć, ale akcja nie do końca mi odpowiadała.


10.R.P.Evans Hotel pod jemiołą
6/10
Jak na Evansa to jestem solidnie rozczarowana. Książka mdła i bardzo przewidywalna, ale czyta się ją bardzo szybko.


11.Colleen Hoover Nieprzekraczalna granica
5/10
Kolejna część jest jeszcze słabsza od pierwszej, niby ciągle się coś dzieje, ale nie jest to nic godnego uwagi, jedynie na końcu mamy zaskakujące zakończenie.


12.Cecelia Ahern Sto imion
5/10
Akcja niemiłosiernie się dłuży i trzeba długo czekać na "rozkręcenie się" całej historii. Później już jest lepiej, ale na pewno nie jest to zbyt zaskakująca i odkrywcza książka. Autorkę bardzo lubię, ale ta powieść jej zdecydowanie nie wyszła.


13.Emma Donoghue Muzyka żab
5/10
Czytałam Pokój tej autorki, który był świetny, więc bez wahania sięgnęłam po nową powieść Emmy. Tematyka mnie zupełnie zaskoczyła, i to negatywnie, nie wpisuje się zdecydowanie w moje klimaty. Akcja się wlecze, bohaterzy są irytujący.



13.Eric-Emmanuel Schmitt Człowiek, który widział wiecej
4/10
Moje największe rozczarowanie tego roku. Uwielbiam Schmitta i z niecierpliwością czekam na każdą jego książkę i z tą oczywiście nie było inaczej. Niestety powieść jest kiepska, dużo w niej sztampy, oklepanej filozofii.





_________________________________________________________________________________

Zapraszam Was na mój instagram, gdzie na instastories będę pokazywać co aktualnie czytam oraz wstawiać oczywiście zdjęcia, oraz na moje konto lubimyczytac, gdzie możecie zobaczyć moją biblioteczkę.:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Safe Haven"/"Bezpieczna przystań" (2013)

Ósmoklasiści nie płaczą

Chustka